انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

نهادی مدنی، غیردولتی، غیرسیاسی، غیر انتفاعی و بدون وابستگی به گروه های حزبی، قومی، نژادی و ایدئولوژیک بدون وابستگی به گروه های حزبی، جناحی، قومی و عقیدتی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مراسم روز درختکاری در روز جمعه شانزدهم اسفند 1392

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ

روز درختکاری گروه «هنر انزلی- anzali art» با همراهی «انجمن حمایت از زندانیان»، «پایگاه اینترنتی انزلی کلاب» و مساعدت «شهرداری انزلی» در مورخ ۱۵/۱۲/۹۲ (پنجشنبه) راس ساعت ۱۰ صبح، جشن «درخت دوستی» را به بهانه ی روز درختکاری در پارک محلّی در دست احداث منطقه ی سوسر غازیان برگزار نمود.

روز درختکاری

در این جشن ویژه که با حضور صمیمی جمعی از هنرمندان، فعّالین اجتماعی، اصحاب رسانه، دانش آموزان، کارکنان زندان، زندانیان رای باز، سربازان وظیفه، کودکان تحت پوشش انجمن احسان، کودکان تحت پوشش خانه ی سبزاندیشان و واحد فضای سبز شهرداری انزلی برگزار شد، تعداد ۵۰ اصله نهالِ نارنج در محدوده ی پارک محلّیِ سوسر کاشته شد.

روز درختکاری

روز درختکاریاز نکات جالب این آیین، مشارکت پرشور کودکان حاضر در جشن در امر کاشت نهال ها بود. در این آیین هر کودک بعد از کاشت هر نهال به صورت نمادین، نامی را به دلخواه برای آن انتخاب نموده و مسئولیت مراقبت از آن در یک سال آینده بر عهده او گذاشته شد. قابل به ذکر است در پایان این مراسم از طرف گروه «هنر انزلی» به کلیه ی کودکان حاضر در جشنِ «درخت دوستی» به رسم دوستی کتابی هدیه داده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
کمیسیون عمران انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

خبر

روز درختکاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی