انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

نهادی مدنی، غیردولتی، غیرسیاسی، غیر انتفاعی و بدون وابستگی به گروه های حزبی، قومی، نژادی و ایدئولوژیک بدون وابستگی به گروه های حزبی، جناحی، قومی و عقیدتی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۴ مطلب توسط «کمیسیون فرهنگی و ورزشی انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی» ثبت شده است

بندرانزلی بعنوان شهری پیشرو در فرهنگ و هنر و بهره مند از جاذبه های گردشگری همچون دریای خزر و تالاب برای شناخته شدن بعنوان یک شهر مهم فرهنگی دارای ویژگی ها و امتیازات بسیاری است.
به گزارش ایرنا، شهر زیبایی در کرانه خزر و تالاب انزلی با پیشینه قوی در هنرهای تجسمی، سینما، موسیقی، تئاتر و برخورداری از شخصیتهای هنری بین المللی و ملی، مناظر طبیعی کم نظیرو بناهای تاریخی .
اما این سئوال مطرح است که آیا با کمبود شدید اعتبارات فرهنگی، بی توجهی به میراث تاریخی، لحاظ نکردن اولویت ها در هزینه کرد فرهنگی ، فقدان نگارخانه، گسست ارتباط بین هنرمندان و متولیان و کاهش فعالیتهای فرهنگی هنری و تولید آثار فاخر هنری، اکنون می شود از انزلی بعنوان یک شهر فرهنگی یاد کرد؟
کنکاش در باب وضعیت فرهنگی انزلی، موانع و مشکلات موجود، مطالبات و راهکارها موضوعی است که سازمان مردم نهاد انجمن طرفداران توسعه در نشستی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد این شهر و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر و اهالی فرهنگ و هنر ترتیب داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۸
کمیسیون فرهنگی و ورزشی انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

چو فردا رسد فکر فردا نکنیم!

تلاطم‌های اقتصادی چندماه اخیر کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست. تورم انفجاری که با افزایش سه برابری قیمت ارز و طلا همراه بود، در کمترین زمان ممکن به سایر بخش‌های تولیدی و خدماتی کشور انتقال یافت و باعث رشد سرسام‌آور قیمت عرضه انواع محصولات و خدمات شد. این اتفاق نه تنها سفره‌های معیشت مردم را از حداقل‌ها خالی نموده، بلکه بسیاری از مؤسسات و سازمان‌های تعاونی، خصوصی، مردمی و عمومی در عرصه‌های تولیدی، تجاری، حمل‌ونقل، عمرانی، خدمات اجتماعی، همچون مجموعه نهادهای متولی مدیریت شهری(شورای اسلامی شهر و شهرداری)، را به لبۀ پرتگاه سوق داده است. «انجمن علمی اقتصاد شهری» در گزارشی مبسوط به تاریخ اسفند 1396، هفتاد درصد شهرداری‌های کوچک و میانی کشور را در وضعیت تراز مالی منفی از نوع قرمز، در بازۀ ده‌ساله قرار داده است. از سویی دیگر، محمد صالحی، نماینده استان اصفهان در شورایعالی استان‌های کشور، در سخنان دو ماه گذشته خود در صحن اجلاس، نیمی از شهرداری‌های کشور را در آستانه ورشکستگی معرفی نموده است. مبرهن است که در بستر این تورم انفجاری و افزایش خلق‌الساعه هزینه‌ها، امروز صوت زنگ خطر بر آسمان مجموعه مدیریت شهری انزلی نیز طنین‌انداز شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۲
کمیسیون فرهنگی و ورزشی انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

به گزارش ایرنا، عشق در ادبیات معاصر ایران موضوع پنجمین پویش 'تو هم بخوان ' انزلی با هدف کمک به نشر فرهنگ و گردش کتاب بین دوستداران حوزه کتابخوانی بود.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۸:۱۸
کمیسیون فرهنگی و ورزشی انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

انزلی-ایرنا- آقای هنر سرگذشتنامه منوچهر ویسانلو موسیقی دان برجسته گیلانی بیست و دوم تیرماه در آیینی به یادماندنی با حضور هنرمندان و علاقمندان این حوزه در مجتمع فرهنگی ارشاد انزلی رونمایی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۹
کمیسیون فرهنگی و ورزشی انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی