انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی

نهادی مدنی، غیردولتی، غیرسیاسی، غیر انتفاعی و بدون وابستگی به گروه های حزبی، قومی، نژادی و ایدئولوژیک بدون وابستگی به گروه های حزبی، جناحی، قومی و عقیدتی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جای تشکر و قدر دانی دارد

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ق.ظ

مدتها بود شاهد حرکتهای این چنینی در شهر نبودیم  و سالها است که شهرداری محترم نسبت به وظایف خود مقرر در ماده 55 قانون شهرداری ها و جمع اوری و رفع سد معبر اقدام قانونی و محکمی را انجام نمی داد و نسبت به ناهنجاری های سد معبر با قاطعیت عمل نمی شد .شاید بعد از جمع آوری روسی فروشی های مستقر در زیر پل قدیم انزلی تا کنون اقدام قاطع دیگری صورت نگرفته بود . اما اخیرا در یک کار انقلابی و خارج از روال چند سال اخیر شهرداریٰ یک کار ظاهرا نشدنی با همکاری شهرداری محترم و  فرمانداری و نیروی انتظامی محترم و دادگستری بندر انزلی انجام گردید و یک ناهنجاری و زشتی از چهره شهر زدوده شد . ارابه داران و سد معبر کنندگان در سه راه امامزاده صالح انزلی در یک اقدام سریع و قابل تحسین از محل جمع آوری شدندو بلافاصله سطح خیابان آسفالت گردید .

اگر چه این عمل جزء کارهای ذاتی شهرداری مقرر در ماده 55 شهرداریها می باشد و در آن شهرداری مکلف شده است که راسا توسط مامورین خود اقدام به جمع آوری سد معبرنماید اما انجام این عمل نشان می دهد هر زمان که شهرداری محترم اراده کرده است که بدون مسامحه به وظیفه ذاتی خود عمل کند توانسته است از پس این مهم براید .

با این عمل که بسیار جای تشکر و قدر دانی از همه مسئولین محترم شهری را دارد  توقع شهروندان را در اقدامات مسئولانه  در این گونه موارد افزایش داد و و حالا حرکت و افدام بزرگتر  بعدی رفع سد معبر خیابان  بوعلی است که این دو به حهت ذاتی هیچگونه تفاوتی بایکدیگر ندارند. انشا اله پس از آن رفع سد معبر پیاده رو خیابان میزا کوچکخان و آزاد سازی ساحل  رودخانه شنبه بازار روگا است . البت اگر خیلی ذوق زده و جو گیر نشده باشیم .

 گفته می شود شهرداری بندر انزلی در یک اقدام خوب دیگر با مصوبه شورای محترم شهر انزلی در حال تهیه طرح و اجرای یک بازارچه جایگزین با شکل و ظاهر بسیار زیبا در جنب مخابرات و سازمان آب غازیان می باشد . که موجب تشکر عموم شهروندان خواهد بود .

50٪ سد معبرهای شهر انزلی برطرف شد.

خبرگزاری فارس: رفع 50 درصد سد معبرهای انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، محمدرضا بدیعی‌فر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران برطرف شدن هرچه سریع‌تر مشکل سد معبرهای موجود در مرکز شهر را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه باید در عمل ثابت کنیم که چه توانایی‌هایی داریم گفت: صرفاً با حرف زدن نمی‌شود به جایی رسید زیرا به عملکرد نمره می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر انزلی با اشاره به اینکه سد معبر به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: باید هرچه سریع‌تر سد معبر را برطرف کرد.

وی همکاری تمام دستگاه‌ها را مهم دانست و یادآور شد: نمونه موفق همکاری دستگاه‌ها را در طرح ترافیک نوروزی شهرستان انزلی شاهد بودیم.

بدیعی‌فر خاطرنشان کرد: وظیفه داریم قانون را اجرایی کنیم و بهترین ناظر برای عملکرد شورا در چنین مواردی خبرنگاران و رسانه‌ها هستند.

وی با تصریح بر اینکه در بحث رفع سد شهر انزلی معبر 50 درصد توفیق حاصل شده است، اولویت مهم برنامه‌های شورای اسلامی این شهر را عقب‌نشینی دیوارهای نیروی دریایی برای تعریض مسیر پل غازیان تا انزلی دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی از نصب مبلمان شهری در مقابل ساختمان دادگستری خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب پل عابر پیاده برای کارکنان نیروی دریایی در این مسیر در نظر گرفته شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930209000016#sthash.X6PQor4m.dpuf

نظرات  (۱)

شورای چهارم به این نقطه نظر رسیده که وعده درمانی نخ نماشده .بایدبه عمل پرداخت (به عمل کاربراید به سخنرانی نیست)بنابراین میتوان امیدواربودکه باحاکمیت قانون اموریکه نشدنی به نظرمیرسیدقابل دستیابی است و  حقوق شهروندی راقابل احراز نمودوعدالت اجتماعی برقرارکرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی